Loading...

info@lyke.pl



0
Loading
Koszyk jest pusty
Kategorie

Procedura reklamacyjna dla przedsiębiorców

Kim jesteśmy i czego dotyczy niniejsza procedura reklamacyjna

1. Niniejsza Procedura reklamacyjna reguluje sposób i warunki reklamacji wad towarów zakupionych za pośrednictwem strony internetowej www.lyke.cz od firmy JB-software sro, REGON: 05421021, z siedzibą Husitská 133/49 Janův Důl, 460 07 Liberec, Czech Republic, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym w Sądzie Okręgowym w Ústí nad Labem pod sygn. nr C 38119/KSUL (zwany dalej „my”).

2. Jeżeli podczas zakupu podasz swój numer identyfikacyjny, zastosowanie będzie miała niniejsza procedura reklamacyjna dla przedsiębiorców (zwanych dalej „Ty”).

3. Celem niniejszego dokumentu, Procedury Reklamacyjnej, jest wyjaśnienie Ci, w jaki sposób możesz skorzystać z przysługujących Ci praw z nienależytego wykonania oraz jak przebiega reklamacja.

4. Ta procedura reklamacyjna jest częścią naszych warunków handlowych.

5. Wszystkie informacje, które nam przekazujesz, są poufne i będą traktowane jako takie.

II. Prawa z nienależytego wykonania, proces reklamacyjny

Wady

1. Jesteśmy odpowiedzialni za dopilnowanie, aby towar przy odbiorze był wolny od wad. Oznacza to, że w momencie przejmowania towaru jesteśmy głównie odpowiedzialni za to, że:

  1. towary nadają się do określonego celu użytkowania;
  2. towar odpowiada jakością lub wzornictwem zamówionej próbce lub wzorowi, jeżeli jakość lub wykonanie zostały ustalone według zamówionej próbki lub wzoru;
  3. towary są w odpowiedniej ilości, miary lub wadze; oraz
  4. towar spełnia wymagania przepisów prawnych.

Dochodzenie prawa z wadliwego wykonania

1. Reklamację prosimy składać e-mailem: info@lyke.pl lub listownie na adres: JB-software s.r.o., z siedzibą Husitská 133/49 Janův Důl, 460 07 Liberec, Czech Republic

2. Notatka do składanej reklamacji musi zawierać następujące dane:

  1. Twoje dane kontaktowe, opis wady oraz prośbę o sposób rozpatrzenia reklamacji;
  2. dowód zakupu towaru (najlepiej dołączając rachunek).

3. Wyślij towar, który Twoim zdaniem zawiera wadę, wraz z formularzem reklamacyjnym na powyższy adres. Towar powinien być zapakowany w odpowiednie opakowanie na czas transportu, aby zapobiec uszkodzeniu, musi być czysty i kompletny. W przypadku używanych wyrobów z tkanin towar należy wyprać. W przeciwnym razie nie jesteśmy zobowiązani do rozpatrzenia reklamacji i odeślemy towar na Twój koszt.

Wady towaru

4. Jeżeli towar ma wady, możesz złożyć reklamację i według własnego uznania reklamować wadę stanowiącą istotne naruszenie umowy (niezależnie od tego, czy wada jest usuwalna czy nieusuwalna):

  1. usunięcie wady poprzez dostarczenie nowej rzeczy bez wady lub dostarczenie brakującej rzeczy;
  2. bezpłatne usunięcie wady przez naprawę;
  3. rozsądny rabat od ceny zakupu; lub
  4. rozsądny rabat od ceny zakupu; lub.

5. Jeżeli uważasz, że wada towaru stanowi istotne naruszenie umowy, jesteś zobowiązany nam to udowodnić.

6. W przypadku wady stanowiącej drobne naruszenie umowy (niezależnie od tego, czy wada jest usuwalna czy nieusuwalna), masz prawo do:

  1. wyeliminowaćnia przez nas wady;
  2. rozsądnej zniżki od ceny zakupu.

7. Nieistotne naruszenie umowy to np. brak guzika i istotne naruszenie umowy znacząco innego koloru towaru.

8. Należy pamiętać, że do czasu skorzystania z prawa do rabatu od ceny zakupu lub odstąpienia od umowy w przypadku drobnego naruszenia umowy, możemy dostarczyć Państwu brakujące elementy lub usunąć wadę.