Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę zwrócić towar, jeśli mi nie odpowiada?
Tak, oczywiście. Jeśli z jakiegoś powodu zamówiony towar Ci nie odpowiada, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Towar musi być jednak nieużywany, nieuszkodzony i zapakowany w oryginalne opakowanie. Nie zapomnij wypełnić formularza odstąpienia od umowy kupna, który znajduje się tutaj: formularz
Istnieje możliwość obejrzenia swoich towarów w sklepie stacjonarnym?
Niestety nie prowadzimy sklepu stacjonarnego. Możesz jednak obejrzeć towar w domu i zwrócić go nam nieużywany w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Chciałbym zastosować kod rabatowy w zamówieniu. W jaki sposób mogę to zrobić?
Podczas sprawdzania towaru w koszyku pojawi się okno, w którym wpisujesz kod, na podstawie którego zostanie odliczony Twój rabat.
Zapomniałem w zamówieniu wpisać kod rabatowy. Czy nadal mogę z niego korzystać?
Tak, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, nasi operatorzy dostosują Twoje zamówienie, jeśli nie zostało jeszcze opłacone.
Zamówiłem u was towar, ale nie otrzymałem żadnej informacji, czy przyjąłeś zamówienie i kiedy mogę się tego spodziewać.
Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem jego otrzymania. Jeśli go nie otrzymałeś, możliwe, że nie udało Ci się dokończyć zamówienia lub e-mail z potwierdzeniem mógł wpaść do folderu ze spamem. Jeśli nadal nie masz pewności, czy zamówienie się powiodło, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta e-mailem info@lyke.pl.
Wysłałem towar do reklamacji, ale nie mam jeszcze informacji o jego rozliczeniu.
Staramy się rozpatrywać reklamacje tak szybko, jak to możliwe. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja przesyłka dotarła do nas w porządku, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta e-mailem info@lyke.pl.