Loading...

info@lyke.pl



0
Loading
Koszyk jest pusty
Kategorie

Reklamacje i zwroty towarów

Jeśli towar, który otrzymałeś od nas jest uszkodzony lub działa nieprawidłowo, postępuj zgodnie z procedurą składania reklamacji.

Produkty podlegające roszczeniu muszą być zgłoszone do rozpatrzenia niezwłocznie po wykryciu wady, muszą być czyste i opatrzone odpowiednimi dokumentami oraz opisem usterki lub wady, w stosownych przypadkach oznaczonym miejscem wady.

  • Jak postępować:
  • W przypadku reklamacji postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej: Wyślij produkt na adres: Husitská 133, Liberec - Janův Důl, 460 07 , Czechy. Transport jest opłacany przez kupującego. Przesyłka musi być kompletna (łącznie z akcesoriami i całą dokumentacją) oraz w stanie, w którym została doręczona kupującemu. Dołącz dowód zakupu. Zawsze używaj papieru do pakowania lub kartonu, aby oryginalne opakowanie nie mogło zostać posklejane, popisane lub uszkodzone w inny sposób podczas transportu. Nie wysyłaj towaru metodą za pobraniem, w którym to przypadku towar nie zostanie przejęty. Zalecamy ubezpieczenie twojego produktu.
  • Natychmiast po zawarciu umowy otrzymasz protokół reklamacyjny drogą elektroniczną na swój adres e-mail lub pobierzesz go na naszej stronie internetowej.
  • Towar musi być odpowiednio zapakowany do transportu, aby nie spowodować dalszych uszkodzeń.
  • Wadliwe lub uszkodzone towary zostaną wymienione lub cena zakupu zostanie zwrócona.
  • Do towarów muszą być dołączone wszystkie dokumenty, które kupujący otrzymał wraz z towarem, takie jak wzór, karta gwarancyjna i inne.
  • Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe z eksploatacji, właściwości funkcjonalnych i uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktów, a także szkody spowodowane przez zdarzenia zewnętrzne i niewłąściwą manipulację. Usterki tego pochodzenia nie są objęte gwarancją.
  • Ze względów sanitarnych towary są przyjmowane do reklamacji tylko w przypadku, że zostały prawidłowo wyczyszczone.
  • Jeśli producent udziela dłuższej gwarancji, jest ona wymieniona dla każdej danej pozycji w katalogu.
  • W przypadku odrzuconych roszczeń, mogą być naliczane opłaty za rozpatrzenie reklamacji i opłaty manipulacyjne.
  • Zostaniesz poinformowany przez e-mail lub SMS o sposobie załatwienia reklamacji. Podobnie jak przy dostawie zamówienia, zostaniesz poinformowany o wysyłce paczki i terminie dostawy.